sâmbătă, 2 martie 2013

Produse consumate: Februarie

Salut!
Stiu ca e cam tarziu pentru aceasta postare, dar mai bine mai tarziu decat niciodata, nu? :D
Asadar, haideti sa vedem ce produse am terminat in aceasta luna:

1. Gel exfoliant zilnic de la Elmiplant. Am vorbit despre el si aici , deoarece face parte din produsele pe care le folosesc zilnic. 
2. Balsam de buze hranitor de la Yves Rocher. Cel mai bun balsam de buze, LOVE IT !!
3. Mostra crema de maini cu bujori de la L'Occitane. Am primit-o gratuit in farmacia Sensiblue pentru ca am participat la o campanie pe site-ul firmei.
4. Lapte de corp reparator de la Elmiplant. Este okay, intra cam greu in piele, dar hidrateaza si miroase super.
5. Spray de corp cu violete si lychee de la Avon. Hm, e okay, doar mirosul e de el.
6. Crema de fata sebo specific de la Yves Rocher, la fel, am mentionat-o si aici .
Dintre toate aceste produse as recumpara gelul exfoliant (pe care il voi recumpara 100%), balsamul de buze cu migdale (regret ca am comandat recent unul cu cocos crezand ca va fi la fel de bun ca acesta dar m-am inselat) si poate crema de maini, dar nu neaparat, nu prea imi plac cremele de maini. 
Voi ati folosit vreun produs dintre acestea?
Andra 

12 comentarii:

  1. am avut doar balsamul de buze: a fost bun :).

    RăspundețiȘtergere
  2. aveam nevoie de un exfoliant, cred ca il incerc pe acesta :) multumesc :*

    RăspundețiȘtergere
  3. am acelasi spray de corp , cu lychee . intr'adevar miroase frumos , dar in rest .. nu-i vad rostul :)) mai am jumatate in flacon , astept vara , o sa-l folosesc pentru a ma racori . alte produse nu am folosit din ce ne-ai aratat :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, acum regret ca am mai cumparat unul cu flori de cires parca, inainte imi placeau, acu nu prea :)).

      Ștergere