sâmbătă, 20 aprilie 2013

Review: Sapun ORTOS cu argila

Hello!
A venit primavaraaa! E cald, au inceput sa inmugureasca pomii, se aud numai pasari cantand... :) era si timpul!
Astazi va prezint un sapun natural pe care l-am cumparat la inceputul lunii, deoarece vreau sa renunt la cleanser si sa folosesc ceva mai bio :). Astfel este vorba despre sapunul ORTOS cu argila, deoarece am tenul gras si pe acesta mi l-a recomandat vanzatoarea.

Detalii ambalaj: exfoliant si remineralizator al tesuturilor. Produs vegetal. Fabricat in Romania. Testat dermatologic. Se recomanda tuturor tipurilor de ten.
Ingrediente: ulei de palmier, glicerina, parfum, argila.
Pret: 5,61 lei de la Plafar.

Imi place sapunul acesta deoarece curata bine tenul, cand clatesti la final tenul "scartaie", nu este nevoie de clatire in exces, pe fata de 2 ori si se duce sapunul. Un minus este ca ustura foarte rau daca intra in ochi... dar putem evita acest lucru. Miroase a sapun de casa putin parfumat, are un miros de curatenie.
Nota mea: 10

Voi folositi sapunuri naturale?
Andra 

7 comentarii:

  1. M-ai facut curioasa, zilele astea trec si eu pe la plafar si sigur o sa il cumpar.

    RăspundețiȘtergere
  2. Te-am nominalizat la Versatile Blogger Award: http://polly-lena.blogspot.com/2013/04/the-versatile-blogger-award.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna
    Te-am nominalizat aici:http://ana-roz-mov.blogspot.ro/2013/04/versatile-blogger-award.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna
    Te-am nominalizat aici:http://clipeperfecte.blogspot.ro/2013/04/versatile-blogger-award.html

    RăspundețiȘtergere