duminică, 24 martie 2013

Ce am primit de ziua mea?

Salut! Ce mai faceti?
Eu sunt fericita deoarece joi a fost ziua mea de nastere, am implinit 17 ani si am primit o multimeee de cadouri: de la colege, parinti si sora. Le sunt recunoscatoare deoarece m-au facut extrem de fericita si m-au luat prin surprindere, deoarece nu ma asteptam sa primesc de la anumite colege :).
Asadar, haideti sa va arat ce am primit:

 Acest cadou este de la 4 colege carora le multumesc din toata inima! Un set alcatuit din cercei, lantic si inel cu broscute testoate insotita de o scrisoare care m-a provocat "piele de gaina" :D.
Am mai primit un base&top coat de la Oriflame pe care mi-l doream de mult timp, iar colega mea de banca a fost o draguta si mi l-a cumparat :D. Acum unghiile mele se pot bucura de el !
 
De la 3 prietene am primit aceasta geanta frumoasaaa pe care o ador deja! Este dintr-un material ce pare a fi rezistent, are toarta lunga ce se mai poate scurta/lungi, este incapatoare, fiind cam cat un caiet A4. Abia astept s-o port!
Merge foarte bine cu niste blugi skinny negri, cizme si un top negru :D.
De la sora mea am primit lucrurile din imaginea de deasupra. Toate au fost puse in cutia din stanga sus.
Si avem: un penar tare amuzant cu ochi, un album foto, un portcard (asa se numeste?), semne de carte cu porcusori si ursuleti, 2 pachetele de servetele din acelea pentru fata ce absorb sebumul si un macaron de la Paul cu cafea :D.
Iar de la parintii mei am primit camera foto Sony Cyber-shot pentru ca imi doream de foarte mult timp o camera foto compacta, de minim 14 mp si iata ca am primit-o :D. 
Am spus si mai sus, sunt foarte bucuroasa si apreciez gesturile familiei si ale prietenilor mult de tot. Va las cu o imagine completa:
 Kisses!

10 comentarii: