marți, 26 martie 2013

Cumparaturi de la Kaufland

Ce mai faceti fetelor?
Eu incerc sa postez cat mai mult, deoarece am cam ignorat blogul si nu prea m-am dedicat intru totul. Am gasit prin telefon niste imagini de acum cateva saptamani, cand am fost la Kaufland si am cumparat cateva lucrusoare. V-am spus ca in viitorul apropriat nu voi mai cumpara produse de make-up, ci doar de ingrijire etc. :).
Astfel, haideti sa vedem ce am cumparat:
 
1. Dizolvant pentru lac de unghii cu D-pantenol si glicerina de la Blanchette. Nu contine acetona si scrie ca "se poate utiliza atat pentru unghii naturale, cat si cele pentru unghii false". Ups, greseala, banuiesc ca vor sa spuna cat si pentru unghiile false, whatever. Este un dizolvant de unghii foarte bun, nu usuca unghia si nici cuticulele. Are 200 ml si costa 4 lei.

2. Betisoare igienice pentru urechi de la Ipek 100% din bumbac. Sunt ok, n-am ce spune :)).

3. Servetele umede pentru indepartarea machiajului, cu Aloe Vera de la Blanchette. Sunt fara alcool, alergeni, PEG. "Sunt ideale pentru demachiere, curata, improspateaza, revigoreaza, hidrateaza si confera fermitate pielii. Sunt testate dermatologic si microbiologic si au PH neutru. 
Imi plac mult aceste servetele! Demachiaza foarte bine, nu lasa o senzatie de piele stransa sau lipicioasa, din contra, dupa ce le folosesc se simte de parca as fi folosit si lotiunea tonica. Au un miros discret, placut, vin in pachet 25 de bucati. Un minus ar putea fi faptul ca mi se par putin aspre. Costa 2-3 lei pachetul si se gasesc la casa de marcat de la orice Kaufland. In mod sigur le voi recumpara si vi le recomand si voua!

Voi ati folosit vreunul din aceste produse?
Cum vi se par produsele Blanchette?
Andra 

2 comentarii: