miercuri, 20 martie 2013

Noutati: oje

Saaalut!
Nu am mai scris de mult o postare si era cazul! Am mai multe subiecte, dar toate la timpul lor :D.
Astazi va arat ce oje am mai cumparat sau primit, nu sunt multe, deoarece incerc sa nu mai cumpar pentru ca am o multime pe care oricum nu prea le folosesc.
1. Am cumparat un tratament pentru unghii Chissa ce promite intarirea lor. L-am achizitionat dintr-o farmacie, erau mai multe lacuri de unghii si tratamente intr-un cos si m-au atras. Trebuie sa spun ca deocamdata nu are niciun efect, il foloseam mai mult ca top coat, insa face lacul de unghii sa sara mai repede. Totusi nu e o pierdere mare pentru ca a costat 3 lei.
2. Un lac incolor, miroase foarte puternic. L-a cumparat mama, nu stiu de unde, cat a costat, pe eticheta nu scrie marca.
3. Am primit de la sora mea aceste 3 oje dragute, intr-un ambalaj atragator :D. 2 cu sclipici si una mint, cumparate pentru a-mi face manichiura cu constelatii. Imi plac foarte mult si sper sa realizez cat de curand o astfel de manichiura. Au 8 ml si sunt de la Revoline.

4. O oja magnetica tot de la sora mea, pentru ca stia ca nu am si mi-a facut aceasta surpriza! Este gri inchis cu particule mici stralucitoare. Deocamdata nu am incercat-o, dar o voi face cat de curand. Are 12 ml si este de la Cairuo.
Acestea sunt ultimele produse de unghii intrate in colectie:D.
Ati incercat vreun lac de unghii de mai sus?
Andra 

6 comentarii:

  1. cea aurie imi place cel mai mult. :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le folosesti cu placere :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le folosesti cu placere :*! Ojele cu sclipici si cea mint sunt minunate <3! Poate realizezi o manichiura cu oja mint, sa o vedem si noi mai bine :D.

    RăspundețiȘtergere